Openstelling

Openingstijden voor bezoek en culturele evenementen

Kerken Kijken Utrecht

De Pieterskerk is open op zaterdagen van 12.00 tot 16.00 uur onder de bezielende leiding van de gidsen van Kerken Kijken Utrecht. Op enkele zaterdagen is de kerk gesloten vanwege verhuringen.

In de Pieternellenkapel vindt u tijdens de openstelling tweedehands boeken. De verkoop daarvan komt ten goede aan het onderhoud van het gebouw.

Tijdens de zomermaanden is in het kader van “stichting Kerken Kijken Utrecht” de Pieterskerk 5 dagen per week open van dinsdag t/m zaterdag tussen 11.00 en 17.00 uur. Ook hier geldt dat i.v.m. besloten bijeenkomsten de kerk gesloten kan zijn.

Voor bezoek aan het Columbarium of voor een rondleiding kan apart een afspraak worden gemaakt.

Verder bent u van harte welkom bij onze kerkdiensten op zondag. De protestantse eredienst is geheel Franstalig. En bij onze vele concerten, zie daarvoor de agenda.